diumenge, 24 d’octubre del 2010

Quartier Briqueterie





El barri de la Briqueterie és el barri musulmà de Yaoundé (Camerún). És un barri amb caràcter propi dintre de la ciutat, la tradició cultural musulmana dels seus habitants es respira a cada cantonada, els petits comerços i els productes que s'hi venen recorden més a les medines de les ciutats de l'Àfrica sahariana que no pas a lÀfrica Negra més pròpia d'aquestes latituds.
Un dels trets característics del barri és se'ns dubte la carn que s'hi menja, considerada amb raó la millor de la ciutat. Hi podem menjar molts tipus deiferents de carn, la gran majoria es serveix en forma de brochette, preparades al costat mateix del lloc de venda, tot un plaer culinari.


Fotos: Briqueterie, 2010 (c) Albert Masias



8 comentaris:

Anònim ha dit...

Fotos molt bones! Et felicito per fer aquesta feina amb tot el cor.
Una abraçada gran.
Gonzalo

Anònim ha dit...

Ets un crack! Anims i fred des de Barna! Mariona

Anònim ha dit...

M'entra gana, m'entran ganes d'anar-hi, m'entran ganes de que segueixis explicant coses. En resum, fotos molt bones despertant sensacions! Petons Barcelonins i Ateneros!? Eva

Anònim ha dit...

Hola Albert!
Jo també et felicito des de Poblenou per aquesta tasca de difusió,
Ànims i Endavant!

Ferran

Anònim ha dit...

http://womad.org/news/the-true-size-of-africa


felicitats per la feina, i parlem aviat! una abrassada, diego

C.E.F. ha dit...

Reverència al Ministère du Soya!

Fotos en les que "estàs allà"... Fantàstic! Endavant! I més i més i més...!

Albert Masias ha dit...

Moltes gràcies a tots i totes, s'agraeix molt, de veritat! Salut!!

Nicolás ha dit...

Ei, quin material, noi!!!!

Jo fa poc que he tornar de l'Àfrica, l'habitual: una mica d'Uganda, de Burundi, de Congo....

No saps l'enveja que em fas, i ho dic en serio.